wtorek, 12 marca 2013

Rozdział 2

-Laura 2 tygodnie przed przyjazdem Oliwi do Madrytu


No i jestem właśnie zaparkowałam samochód przed stadionem . Troche sie boje jak sobie poradze , na szczescie znam
chłopaków
i powinno łatwiej mi sie z nimi wspópracowac . Ale to nie zmienia faktu ze obawiam sie czy dam sobie rade.
Jak ja bym chciała zeby Oliwka była ze mną ona tak sie juz nie moze doczekac przylotu do Madrytu. Nagle z piskiem
opon tuz przedemną
zatrzymał sie samochód .
- Uwazaj kretynie jak jeżdzisz
- O Pani doktor coś dzisiaj nie w humorze - mówiąc to zaczoł mierzyc mnie od stób do głów ze swoim ironicznym uśmiechem
na ustach- i dlaczego Pani doktor chowa takie piekne nogi pod spodniami z chęcią bym sobie na nie popatrzył
- Słuchaj Ronaldo jezeli chcesz sobie na nóżki popatrzec to zamów sobie panienki do domu tak jak masz to w zwyczaju- mówiąc
to odwruciłam sie na pięcie i weszłam przed brame . jeszcze słyszałam jak Ronaldo przestawia auto . Boże co za kretyn
-a Pani do kogo - nagle przedemną pojawił sie ochroniarz
- Jestem nowym lekarzem Realu Madryt
- Ta a ja jestem Mikołajem . Prosze o opuszczenie terenu
- Ale ja naprawde od dzisiaj tu pracuje . Prosze zadzwonic do trenera to potwierdzi
- Trenera jeszcze nie ma i nie mam zadnej informacji o nowym pracowniku takze prosze nie robic problemów i opuścić teren
stadionu .
- Jakieś problemy Pani doktor??-odwruciłam sie i zobaczyłam ironiczny uśmieszek Ronalda
- Nie zadne - pieknie mój pierwszy dzień pracy zaczoł sie wiec cudownie
- Ron to jest Pani doktor Laura Nedien nasz nowy lekarz- powiedział Ronaldo do ochroniarza oczywiście z ironicznym
uśmieszkiem i puscił do mnie oczko
- Dziękuje ale sama sobie poradze -odparłam na skraju załamania nerwowego
- skoro trenera jeszcze nie ma to pozwul ze oprowadze Cie po stadionie . Jako kapitan druzyny to jest mój obowiazek-mówiąc
to uśmiechną sie do mnie tym swoim znanym uwodzicielskim uśmieszkiem
-Słuchaj mnie uwaznie Ronaldo bo dwa razy nie będe powtarzac. Zostaw te uśmieszki dla twoich kolezanek . ja jestem tu po to
zeby ci pomuc jak Ci sie cos stanie. Niestety usług erotycznych nie mam w kontrakcie i nie działaja na mnie te twoje sztuczki
więc albo bedziemy żyli w zgodzie albo mozemy postawić wszystko na ostrzu noża- mówiąc to odwruciłam sie do ochroniarza
- czy teraz moge juz wejsc -posłałam mu jeden z moich uwodzicielskich uśmiechów
- oczywiście Pani doktor -i otworzył mi bramke
Słyszałam jak Cristiano podąża za mna
- Ok Pani doktor zakopmy topur wojenny -popatrzył mi prosto w oczy i pokazał swoje bielutkie uzębienie- moze zaczniemy mówić
sobie po imieniu bo mam dość tej oficjalnej formy.
-ok mów mi Laura
-Cristiano Ronaldo dos Santos Aviero do usług
Chciałam coś powiedziec ale właśnie zadzwoniła mi komórka
- Sorki ale musze odebrać
- ok
- Hallo Oliwka coś sie stało??
- Laura nie uwierzysz wygrałam sprawe tą o morderstwo
- Wiedziałam że Ci sie uda
- Nie mam czasu ale dzwonie zeby Ci powiedziec ze za 15 minut bede w telewizji w Wiadomościach na 5 kanale zrobili
ze mna wywiad
- no to super
- Laura koncze obejz koniecznie pa pa

- Cristiano macie tu moze telewizor z 5 kanałem ??- spytałam z błagalną miną
- Oczywiście ze mamy dla ciebie skarbie wszystko
- Cris jeszcze raz tak do mnie powiesz to przy najblizszej twojej kontuzji postaram sie zeby bardziej bolało -mówiąc to
zrobiłam mine niewiniątka - A teraz mozesz mnie zaprowadzić gdzie jest telewizor.
Oczywiście prosze za mna -mówiąc to skierował sie do duzego cholu. Szliśmy jakimś korytarzem a cris mi mówił co gdzie jest
Az w koncu wprowadził mnie do pomieszczenia gdzie stał naprawde ogromny telewizor .
-tutaj oglądamy powtórki z meczów . A tak apropo po co ci telewizor z 5 kanałem??
- Moja kuzynka konczy studia prawnicze i właśnie wygrała sprawe o morderstwo bedzie z nia wywiad w wiadomościach
- Acha - mówiąc to ustawił telewizor
Właśnie zaczeły sie wiadomości i słychac było głos spikera


Świetnie zapowiadająca sie PaniMecenas Oliwia Newton własnie wygrała sprawe o Morderstwo.

Na ławie oskarzonych zasiadła Jessica Pulon oskarzona o zabicie męża . Zrobiła to działając w samoobronie

własnym i dzieci. wielokrotnie była bita do nieprzytomności przez swojego juz niezyjącego męża .

W dniu morderstwa staneła w obronie swoich dzieci i została pchnięta na szawke kuchenną gdzie lezał nóz.

Tym nożem ugodziła swojego męża w okolicach serca niestety rana była śmiertelna

- Pani Mecenas niewątpliwie sprawa była ciężka jak pani od samego początku zaopatrywała sie na sprawe??

- Panie redaktorze nie będe wypowiadała sie na ten temat

- Ale wygrała Pani sprawe

- Tak bo kobieta w kazdej sytuacji powinna się bronić niestety nieraz to ciagnie za sobą konsekwencje

- Czyli uwaza Pani ze zPani Pulon postąpiła słusznie??

- Ja tego nie powiedziałam. To co ta kobieta przezyła w małuzeństwie i to czego świadkami były dzieci mówi

samo za siebie . Nie mówie że Pani Jessika postąpiła słusznie nikt nie zasługuje na smierc, ale ona broniła siebie i dzieci ,

wiec kazdy z nas by sie bronił.

- Jest juz Pani znana w sądzie w kręgu prawników .Jakie sa dalsze Pani plany .Z tego co dowiedziała sie redakcja

o Pani praktyki starają sie najlepsze kancelarie prawnicze w Londynie

- Po odebraniu dyplomu niestety wyjezdzam z Londynu

- Rozumiem ze nie powie powie Pani dokąd

- To moja słodka tajemnica - mówiąc to Oliwia sie uśmiechneła

- No cóż pozostaje mi tylko życzyć udaniej kariery Pani Oliwio

-Dziękuje bardzo do widzenia



Oczami Cristiano




Siedziałem na kanapie w sali telewizyjnej i nie mogłem w to uwierzyc . To co zobaczyłem na ekranie telewizora i moja
reakcja na tą kobiete mnie przeraziła.Te oczy, te usta siedziałem z rozdziawionymi ustami i musiałem wyglądac jak kretyn.
Nigdy tak nie zareagowałem na kobiete której nie znam
- zobaczcie na Crisa ale go wzieło - Kaka pękał ze smiechu
- zamknij usta bo ci mucha wleci- odezwał sie Casillias
- Nie ma faceta który by sie nie obejrzał za Oliwią . Ale jej nie w głowie romanse - odezwała sie ze śmiechem Laura
- Za taką kobietą to bym poszedł na koniec świata - odezwał sie Pepe
- Wy to sie w ogóle nie znacie na kobietach . Zobaczycie kawałek ciała i juz sie ślinicie -mówiąc to Kaka zerkał na Crisa
- Wcale sie nie ślinie tylko.... a niewazne idziemy na trening - odezwał sie Cris z jakąś nutką smutku w głosie
- No właśnie ide z wami bo musze porozmawiać z Fergusonem-powedziała Laura
- no właśnie Pani doktor witamy w naszych szeregach i bardzo sie ciesze ze jest pani nasza lekarka, teraz kontuzje to
bedzie czysta przyjemność -powiedział Kaka puszczając oczko do Laury
Doszliśmy w koncu na murawe nie mogłem w ogóle sie skupić na treningu ,cały czas miałem przed oczami Oliwie .
Nigdy nie interesowałem sie kobietami z innej branzy niz modeling nawet Irina z którą jestem juz 2 lata tak na mnie nie
podziałała .Ostatnio nie układa mi sie z Iriną cały czas coś ode mnie wymaga i cały czas mówi o ślubie a ja do konca nie wiem
co do niej czuje . Ma naprawde wspaniałe ciało i seks z nią to czysta przyjemność ale czy tylko o to chodzi w życiu
A Oliwia kobieta wykształcona,inteligentna wie czego chce od życia .O czym ja myśle przeciez to nie realne.
- Cris grasz dzisiaj jak ciota - głos trenera wyrwał mnie z zamyślenia
- Juz sie biore do roboty -odpowiedziałem
Po treningu gdy weszłem do szatni usłyszałem głos Kaki
- ale ta nasza doktorka niezła dupcia z niej
- nie masz u niej szans napewno Cris juz nią sie zaopiekuje - odpowiedział Pepe
- ja ja bardzo polubiłełem -powiedział Casillas
- ciekawe czy mam u niej szanse -stwierdził Kaka- chociaz z Crisem na pewno przegram-dodał smutnym głosem
- Nie przegrasz bo mnie ona nie interesuje -odpowiedziałem-ale moge Ci pomuc w zdobyciu Laury
- Zartujesz takiej lasce odpuszczasz -śmiejąc sie powiedział Casillas - ale masz racje za inteligentna dla ciebie
- Casillas nie przesadzaj bo oberwiesz-odpowiedziałem a w głowie miałem juz plan
- Kaka pod jednym warunkiem
- wiedziałem ze coś sie święci- odparł Kaka - pod jakim??
- dowiesz sie czegoś o tej jej kuzynce prawniczce ok??- odpowiedziałem
- ale Cie wzieło widziałem jak na nia patrzyłeś. A co z Iriną??-spytał Kaka
- chyba sie rozstaniemy mam juz dość jej fochów a pozatym cały czas mówi o ślubie
- ok ale jak mam sie dowiedziec??- spytał Kaka
- coś wymyśle- mówiąc to pozegnałem sie z chłopakami i wyszłem z szatni. Pojechałem do domu i od razu zaczełem szukac
w internecie tych wiadomości. Nigdy nie widziałem tak pięknej kobiety.oglądałem ten wywiad z nią z 30 razy . Co sie ze mna dzieje???

_________________________________________________________________________________
Hejka... Nie wiem jak wyszedł ten rozdział więc zostawcie w komentarzeach jakiś znak  ^.^Piszcie też co wam się nie podoba lub co mam zmienić :) To mój pierwszy blog więc nie będe narzekać za krytyke :D Życze miłego czytania i pozdrawiam :**

P.S. Następny rozdział   za tydzień  czyli 20 marca 2013
                                                    Tak wygląda Olivia podczas wywiadu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz