środa, 13 lutego 2013

Rozdział 1

3 miesiące przed wylotem do Madrytu

-Cześć Laura. Sorki ze nie odbierałam telefonu ale operowałam
-Cześć Oliwka boże jak ja za Tobą tensknie .
Ja też za tobą Laurka . Ja nawet nie mam czasu na jakieś znajomości praca praca i jeszcze raz praca .
Jak przychodze do domu to tylko prysznic i lulu
a co tam u Ciebie?

- Własnie wygrałam sprawe mobingu w miejscu pracy. Babeczka dostanie takie odszkodowanie ze powinno
jej starczyć kasy do końca życia
- No to moje gratulacje wiedziałam że sobie dasz świetnie rade . Dzisiaj meczyk naszej ulubionej drużyny
- Tak wiem juz sie nie moge doczekac mam nadzieje ze dowalą FCBarcelonie jak ja nie lubie tej druzyny.
- Tak za mało tam przystojnych facetów-mówiąc to Laura zaczeła sie śmiac
-No nie przesadzaj zawsze byłyśmy za Real Madryt a tam tez sie znajdzie kilku kretynów ale jak
przyjade do Madrytu to koniecznie musimy pujść na meczyk
-No pewnie ze musimy jeszcze nie byłyśmy na stadionie Realu Madryt. Dobra Oliwka musze już kończyć
bo mnie wzywają .
-ok tylko prosze Cie odzywaj sie częściej
- Jak tylko będe mogła to zadzwonie
- No to trzymaj się Buziaczki
- Pa Pa




2 miesiące przed wylotem do Madrytu



-Cześć Laura dobrze ze dzwonisz musze Ci coś ważnego powiedzieć
-Oliwia mojego niusa nie pobijesz jak stoisz to usiądz
- o co chodzi??
- Zgadnij kto leży u mnie na oddziale??
- Nie mam zielonego pojęcia
- Alex Ferguson
- Zartujesz chyba
- nie no mówie powaznie ale zgadnij kto go cały czas odwiedza ???
- Ja zaraz chyba zemndleje nie mów ze chłopaki z Real Madryt
- No dokładnie mam dla Ciebie kilka autografów . Oliwka jesteś tam???
- Jestem, jestem i dalej nie moge w to uwierzyc ale z Ciebie szczęściara . A co sie stało Fergusonowi??
- Szedł niedaleko naszego szpitala wywrucił sie i złamał noge , a że do nas był najblizej to go przywiezli i zostanie jeszcze 2 dni .
jestem jego lekarzem prowadzącym.
- Boze ale Ci zazdroszcze . Opowiedz mi o piłkarzach znasz juz wszystkich??
- Chyba tak bardzo często przychodza a najczęściej Ronaldo
- Ja chyba snie gadałaś z Ronaldo?? i jaki on jest??
- Nie polubiłam go cwaniaczek mysli ze wszyscy go uwielbiają i wszystko mu wolno
- Ale ciałko ma super nie
- nie wiem miał kurtke a pozatym nie widziałam go w slipkach- to mówiąc Laura zaczeła sie smiac.
- A Marcello , Ozil, Pepe, Kaka jacy oni sa??
- Bardzo symatyczni i robią maślane oczka do mnie szczególnie Kaka.
- Zartujesz ja nie moge rezerwuje zaraz lot i przyjezdzam do ciebie
- Oliwia uspokuj sie nie długo i tak przylecisz a pozatym nikogo ochrona nie wpuszcza do pokoju oprucz mnie rodziny i piłkarzytak apropo na początku mówiłaś ze masz mi coś waznego do powiedzenia.
- Poznałam faceta
- Oj to nie nowość za tobą faceci latają jak pszczoły do miodu
- Ale teraz jest tak inaczej bardzo go polubiłam
- no to sie ciesze . Oliwka musze konczyc bo mam obchód zadzwonie i powiesz mi o tym swoim cudownym facecie ok
- ma na imie Daimond
- Ok o Daimondzie ale teraz naprawde musze leciec
- Pa Kocham Cie i tęsknie
- Pa pa ja tez Cie Kocham buziaczki trzymaj sie








 Miesiąc przed wylotem do Madrytu



- Czesc Oliwia
- Czesc Laurka co tam słychac??
- Mam dla ciebie dobrą wiadomość a co ty taka nie w humorze??
- A jak myślisz juz nigdy wiecej sie nie zakocham - mówiąc to wybuchłam płaczem
- Oliwka mów mi natychmiast co sie stało na pewno chodzi o Daymona
- Tak on mnie zdradza na prawo i lewo a potrzebna mu byłam tylko do tego zeby mógł sie mna pochwalic na bankietach
- a to ham ale moge Ci poprawić humorek
- Ciekawa jestem jak
- Po pierwsze juz za 4 tygodnie bedziesz w Madrycie
- Wiem i juz sie nie moge doczekac. A po drugie???
- Mam mozliwośc załatwienie biletów na wszystkie mecze Realu Madryt
- Zartujesz sobie ze mnie przeciez to niemozliwe teraz juz nie ma w sprzedazy biletów na najblizsze 4 miesiace
- A po trzecie i najwazniejsze za dwa tygodnie zaczynam nowa prace . Bede osobistym lekarzem ortopedą Realu Madryt .
Halo Oliwia jesteś tam , Hallo
- A jednak zycie jest piękne Hurrrrrrra Ale obiecaj mi jedno
- tak tak wiem zrobie wszystko co w mojej mocy zebyś poznała chłopaków
- skąd wiedziałaś -zapytałam ze smiechem
- Oliwia znam cie lepiej niz własną kieszen i bardzo Cie kocham i juz odliczam dni do twojego przylotu.
- Apropo juz sie nie moge doczekac dyplomu Lekarka i Prawniczka tworzymy niezły duet - Zaczełam sie śmiac
- A jak Ci poszła sprawa o wyłudzenie
- oczywiśie ze wygrałam chodza słuchy w sądzie ze jestem bardzo dobrze zapowiadająca sie Panią mecenas
- Tak czytałam artykuł w gazecie " Potrafi wywlec wszystkie brudy , ma ciety jezyk itp"
- Podobał mi sie ten artykuł . Laurka musze konczyc jutro czeka mnie proces o zabujstwo musze sie do niego dobrze przygotowac .
- Powodzenia na procesie i daj mi znac jak Ci poszło chociaz i tak wiem ze ja wygrasz
- Mam taką nadzieje
- Pa pa
- Pa








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz