wtorek, 12 lutego 2013

Prolog :D

Jak mozesz mi to zrobić - mówiłam to ze łzami w oczach
-Oliwka spokojnie przeciez nie wyjezdzam na koniec świata tylko do Madrytu. Jak tylko skończysz staż w kancelarii to przyjedziez do mnie i bedzie jak dawniej obiecuje Ci to- Mówiąc to Laura objeła mnie i widziałam ze tez jej sie łezka w oku zakręciła.
Tak ale to dopiero za kilka miesięcy przeciez ja tu uschne bez Ciebie-nawet sobie nie mogłam wyobrazić jak to bedzie jak ona wyjedzie. Oliwia była moją siostrą cioteczną,. czyli córka siostry blizniaczki mojej mamy.Na 10 rocznice ślubu dostali od moich rodziców bilety na swoją wymarzoną wycieczke na Hawaje niestety w drodze powrotnej samolot rozbił sie na pasie startowym wszyscy pasażerowie zgineli . Moi rodzice wzieli Laure pod swoją opieke i od tego czasu jesteśmy nierozłączne.
Zawsze wszystko razem robiłyśmy . Liceum skonczyłyśmy z wyróżnieniem i dopiero wtedy ja poszłam na prawo a Laura na medycyne . Nigdy nie roztałyśmy sie na duzej niz 2 dni ale i tak cały czas wisiałyśmy na telefonie. A teraz Laura wyjezdza . Dostała prace jako Lekarz w Madryckim szpitalu jako ortopeda .
- Będe za tobą bardzo tęsknic . Zreszta nie tylko ja ale połowa męszczyzn w Londynie-powiedziałam jej to uśmiechając sie przez łzy
- A jak ty do mnie przylecisz to ta druga połowa zapłacze sie na śmierc- usmiechając sie powiedziała Laura-ale jak przylecisz do Madrytu to dopiero damy czadu . Z naszym powodzeniem Madryt bedzie nasz. -mówiąc to zamkneła walizke
-Trzymam Cie za słowo - jeszcze raz sie objełyśmy
-Musze juz lecieć na samolot zadzwonie wieczorkiem
-Uwazaj na siebie i zostaw mi kilka madryckich przystojniaczków
 -Masz to jak w banku - objeła mnie jeszcze raz i wyszła z pokoju.

2 komentarze:

  1. Awww.... Hm.. Co by tu powiedzieć? Umm..! O! Mam.. Przeczytałam tego Prologa i mam bardzo ważną uwagę. Bardzo ważną. TO JEST Świetne ^^ Normalnie czytam w kółko i w kółko, bo naczytać się nie można :D Nie zasnę, bo czekam na rozdział z numerem 1 <3 Myślę sobie nad własną wersją, ale dochodzę do wniosku, że najlepsza będzie napisana przez właścicielkę tego bloga, a czemu? Bo jest Boska :] Od razu wspominam. Daria kłamię ja stwierdzam fakty i to prawda ^^ Czekam <3 I pozdrawiam stała fanka i czytelniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest świetne. Długo szukałam takiego bloga i w końcu znalazłam. Dziękuję ci że go piszesz :*

    OdpowiedzUsuń